Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Václav Babuška, Ph.D. [14-70], Kazuistiky z biochemie [EVE07001, elektronický kurz]
S panem doktorem Kuldou jsem se setkala pouze v rámci zkoušky z biochemie. Ale chtěla bych poděkovat jak jemu, tak i zbylým pracovníkům ústavů, kteří se podíleli na tomto volitelném předmětu.
Laborky s paní Vrzákovou byly skvělé a chci ještě zpětně ocenit její skvělý pedagogický přístup, s kterým jsem se setkal v momentě, kdy mi na jednom laboratorním cvičení nebylo dobře a paní doktorka mě nechala jít domů a netrvala ani na nahrazení praktika.
Na hodinách chemie se mi velice líbilo. Pani doktorka nám před hodinou vždy vše podrobně vysvětlila a upozornila na věci , které byli pro dané cvičení důležité. Je vždy milá a snaží se nám předat co nejvíce informací.
paní doktorka byla pro náš kruh tou nejlepší, i přes problémy, které ji náš kruh občas nevědomky způsobil, měla vždy úsměv na tváři a snažila se nám být nápomocná, vždy před praktickou částí stručně vysvětlila, jak úkoly provádět a díky tomu, jsme byli schopni správně a rychle úkoly vypracovat, sem ráda, že ani při kontrole protokolů nebyl problém a paní doktorka za drobné chyby protokoly nevracela a pouze na ně upozornil
Shledávám lehce úsměvné hodnotit vzhledem ke svým teprve vskutku primitivním znalostem medicíny takového odborníka a skvělého pedagoga, jako je paní doktorka MUDr. Radana Vrzáková. Studentem paní doktorky jsem sestával celkem období dvousemestrální, během něhož nejen mě posunula mílovými kroky vpřed v oblasti komplexního pochopení předmětu lékařské chemie a biochemie. Její pečlivá příprava na každé praktikum a naprosto srozumitelný výklad na začátku výuky ve mně vzbudil vážný zájem o studium biochemie, a samozřejmě zájem a zvídavost je dle mého názoru pro pochopení daného předmětu a úspěšné složení zkoušky to nejdůležitější. Na paní doktorce si vážím nejen pedagogických schopností, ale i celkového přístupu ke studentům a její morální stránky. Aniž bych chtěl být nikterak ofenzivní, za celou svojí “studentskou kariéru“ jsem se nesetkal s vyučujícím, který by ke studentům přistupoval takhle kladně a mile. Troufám si říci, že praktická výuka pod vedením paní doktorky pro mne byla natolik přínosná, že sehrála stěžejní roli v úspěšném složení zkoušky.
Pani doktorka bola vždy veľmi milá a ochotná nám s čímkoľvek pomôcť a vysvetliť nám čokoľvek. Jej prezentácie mi pomohli lepšie pochopiť podstatu jednotlivých pokusov.
Paní doktorka je velmi ochotná, milá a student se nemusí bát se jí na cokoli zeptat, protože velmi ráda zodpoví dotazy. Praktika díky tomu probíhala v příjemné atmosféře
Paní doktorka je opravdu skvělá, její přístup hodnotím jako naprosto nejlepší ze všech dosud poznaných vyučujících. Vždy se nám snažila vše vysvětlit, diskutovala s námi výsledky a díky tomu mi velmi pomohla s přípravou na zkoušku.
Fajn uspořádání. S pravidelným vyplňováním, zabral seminář týdně tak akorát času. Kazuistiky jsou jednoduše a jasně popsané. Moc se mi líbil vždy připojený slovníček. Pokusím se ze znalostí čerpat při zkoušce.
Na tomto předmětu se mi líbilo, že jsem si vyzkoušela odhalování diagnózy jen na základy několika základních informací a následně tak obohatila informace ke zkoušce z biochemie.
Možná bych ocenil více kazuistik, nebo o trochu více propracované podklady (klidně i scan samotné zprávy z vyšetření), abychom se seznámili i s danými dokumenty, se kterými budeme v budoucnu pracovat. Dále bych ocenil, kdyby byla v rámci tohoto předmětu nabídnuta exkurze právě do laboratoří klinické biochemie.
Skvělý volitelný předmět, který mi rozhodně pomohl s přípravou na zkoušku. Každé pondělí jsem se na kazuistiku těšila. Zpočátku mi biochemická vysvětlení přišla složitá a myslela jsem si, že jsou záměrně podrobnější, než co je třeba znát ke zkoušce. Jak jsem ale průběžně nabývala znalosti z biochemie, pravidelně jsem se ke kazuistikám i vracela, pročítala si jejich vysvětlení a používala je jako další zdroj informací. Předmět tím pádem rozhodně splnil, co měl - spíš bych řekla, že i mnohem víc. Příjemně předčil má očekávání a pomáhal mi najít si cestu k biochemii, ze které jsem měla velký strach.