Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Jiřina Havránková [14-40], Histologie a embryologie II. [E0203004, cvičení]
Díky paní inženýrce Havránkové jsem získala základ histologie, ze kterého jsem čerpala celý rok až do zkoušky. Skvělé vysvětlování a komunikace, děkuji.
Velmi si vážím přístupu paní inženýrky Havránkové. Vždy byla velmi nápomocná a milá. Trpělivě odpovídala na každý dotaz a když se stalo, že náhodou neznala v daný moment odpověď (např. organizační záležitosti), do dalšího týdne nám ji zjistila. Dále velmi oceňuji časté pokládání logických otázek takovým způsobem, že jsme se látku naučili v souvislostech a vše díky tomu dávalo smysl. Moc se mi líbily interaktivní týmové hry, díky kterým jsem mohla více o tématech komunikovat se spolužáky a vždy jsem se něco nového naučila, nebo si látku připomněla, zopakovala a ozkoušela díky tomu své znalosti. Děkuji!
občas byla praktika poněkud zdlouhavá. Ke konci jsme jeli rychleji, abychom na závěr hodiny jakoby zopakovali několik preparátů a aby si každý vyzkoušel sám něco poznat a popsat před ostatními. Takové tempo bylo skvělé a cvičení na konci moc prospěšné. Klidně by to takhle šlo od samého začátku.
Paní Ing. byla úžasná, velmi empatická, vnímavá, skvěle vysvětluje i složitá témata. Určitě bych vyzdvihla pravidelné opakování, které mi velmi ušetřilo a zkrátilo přípravu ke zkoušce. Děkuji, že jsem si díky ní histologii opravdu zamilovala.
RNDr. Alena Němečková, CSc. [14-40], Histologie a embryologie II. [E0203004, cvičení]
Chtěla bych tomuto ústavu poděkovat za jejich práci. Samotný průběh této zkoušky byl natolik příjemný, že bych si ji klidně zopakovala. Hodně mi pomohly kurzy na moodle, kde byla spousta studijniho materiálu a zejména Váš YouTube byl obrovským pomocníkem.
Moc se mi líbilo, že ústav funguje jako celek a informace k zápočtu, zkoušce byly jednotné. Jediné co mě při přípravě zmátlo, bylo co mají nebo nemají zubaři z močového a pohlavního sytému.
Děkuji, že studenty motivujete, podporujete a hlavně neponižujete během zkoušky. Více takových ústávů!
Skvělá komunikace ke studentům, výborný výklad všech preparátů, indivuduální přístup mě velmi potěšil. Paní doktorka Němečková věnovala dost času obcházení studentů s mikroskopy a kontrolovala, že vidíme to, co máme.
Paní doktorka je skvělá, vstřícná, úžasně vede hodiny, člověk se na ty hodiny těšil, paní doktorka se snažila se věnovat i všem studentům individuálně během hodiny!!!
Nejvíce oceňuji, jak mě a spoustu mých dalších spolužáků dokáže pan profesor nadchnout, motivovat a zaujmout nejen v rámci daných témat, ale celkově do předmětu histologie a embryologie. Velmi inspirující byla například povídání o reálných situacích, která dodávala smysl k učení se daných informací spadající pod tento předmět. Dále si moc vážím všech videí se schématy a je doprovázející velmi přínosný komentář k veškerým tématům. V neposlední řadě si cením milého přístupu během zkoušení.
Možná moc učiva na jednu hodinu. Bylo by příjemnější, kdyby zubaři neměli močopočo ve speciální histologii.
Dobrý den, máte pravdu, je toho moc a jsme si toho vědomi. Situaci jsme řešili s p. proděkanem pro výuku zubního lékařství. Více hodin však v sylabu na histologii nebude. A jak vyplanulo z loňského zmapování rozsahu výuky a zkoušení histologie a embryologie u zubního lékařství v ČR, tak již nyní jsme rozsahem výuky histologie a embryologie mezi lékařskými fakultami v ČR spíše mezi těmi skromnějšími. Takže pokud bychom ještě více ubrali, ohrozíme srovnatelnost Vašeho vzdělání v tomto předmětu v rámci ČR, což s dovolením nechceme. Sice studenti zubního lékařství často mezi fakultami nepřestupují, ale my se snažíme zachovat kompatibilitu v rozsahu, sylabech i zkoušených okruzích tak, aby vzdělání v námi vyučovaném předmětu zůstalo srovnatelné minimálně v rámci ostantích lékařských fakult. Vytvořili jsme vloni Moodle kurz pro samostatná praktika zubního lékařství, snad se takto Vaši následovnící ve výuce neztratí a budou mít oporu pro samostudium v oblastech, které probíráme zrychleněji. Díky za pochopení tohoto kompromisu a vzpomínejte na nás v dobrém!
Praktika z histologie hodnotím velmi kladně. Vždy bylo vše vysvětleno tak, že látka dávala smysl. Bylo dost času si prohlédnout všechny preparáty. Na každou hodinu jsem se moc těšila a díky vlídnému přístupu a logickému postupu v probírání problematiky jsem byla motivovaná k učení se nových informací.
Myslím si, že by bylo nejlepší v praktikách mluvit teoreticky a ukázat si alespoň rychle i preparáty, které sice nemáme v části zkoušky u mikroskopu, ale v ústní části zkoušky mikroskopické anatomie se vyskytují. Paní inženýrka Havránková s námi sice všechny probrala, ale například jsem požádali alespoň o letmé probrání otázky z mikroskopické anatomie obsahující oko, ucho a čichovou sliznici. Nejsem si jistá, zda-li bychom ji dělali i bez této žádosti, ale myslím, že to nebylo v plánu.
Z mého pohledu byly přednášky a celý předmět perfektně organizovány a od začátku do konce jsem věděl, co se po mě chce a jak toho dosáhnu. Přednášky byly rozmanité, studenti byli zapojováni a vybízeni k spolupráci, což je za mě skvělý přístup.
Obzvlášť v embryologii bych si občas představoval dát větší důraz na vysvětlení celého obrazu, propojování souvislostí a celkovou snahu podnítit pochopení všech dějů jako celku. Moc by se mi líbilo, kdyby třeba byla jedna celá přednáška věnována časové ose, kdy by se pečlivě rozebralo ze všech úhlů pohledu každé stádium zárodku a plodu.