AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka I [ON2303101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Myslím si, že seminární práce byla pro daný předmět příliš rozsáhlá a hlavně příliš lingvisticky odborně zaměřená. Spíše bych ocenila třeba i stejně rozsáhlou práci, ale více zaměřenou na didaktiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Všechno v nejlepším pořádku a perfektní vedení semináře. Ohled na praxi a ne na teorii, což je u didaktiky hlavní plus. Jen jsem nějak nekoukal na termíny :/
prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka I [ON2303101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Seminář mi otevřel nové obzory. Byl náročný, ale přínosný.
doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka I [ON2303101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Predmet byl super, kvalitni, bavilo me to. Jen jsme mela pocit, ze zadani seminarni prace a jeji presna pozadovana podoba nebyla uplne jasne formulovana.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý předmět, poctivý přístup, který jde k jádru věci. Vyučující neopakuje zaběhlé postupy, ale snaží se nabídnout invenční postupy. Zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Aktuální otázky a společné hledání odpovědí. Nové pojetí výuky a diskuze. Předmět mě bavil i obohatil.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK