• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující vždy vše výborně vysvětlil a dokázal navést k samostatnému uvažování nad problémy.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji lidský přístup vyučujícího k výuce i studentům. Ochotně vždy odpovídal na dotazy, kterých nebylo (nejen z mé strany) málo.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Cvičení dokonale navazuje na přednášku, látka se mezi přednáškou a cvičením propojuje (např. jsme si na cvičení zkusili některá matematická odvození sami provést, což velmi pomohlo při učení se na zkoušku. Na cvičeních bylo k dispozici vždy zadání příkladů tak, abychom mohli pracovat samostatně. Vyučující vždy jednotlivě konzultoval řešení tak, aby každý mohl pracovat svým vlastním tempem.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Přednáška je vedena velmi srozumitelným způsobem. Zároveň jsou studentům (např. v případě nemoci) k dispozici podrobná skripta, která svým obsahem kopírují (v některých částech přesahují) obsah přednášky. Velmi oceňuji, že většina probírané teorie je uvedena motivačními úlohami. To velmi usnadňuje následné pochopení probírané látky.