• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova I [O01215011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jednoznačně nejlepší předmět, není nic lepšího než si prožít to, co třeba jednou budu moci dělat s dětmi, na vlastní kůži. Je to něco nového, co nám pomáhá poznávat nejen sebe, ale také další studenty z ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět určitě přispěl k tomu, abych se zamyslela, jestli jsem si daný obor vybrala opravdu správně a jestli jsem způsobilá k tomu pracovat s dětmi a připustit si všechna rizika a situace, do kterých se můžeme dostat jako učitelé.

Navíc mi tento seminář umožnil otevřít se spolužákům, připustit si vlastní problémy a chyby a začít je řešit. Navíc na sebe dokážu pohlížet s určitým a kritickým odstupem.

Při společné debatě nad jakýmkoli tématem mě hodiny učí respektu k odlišným lidem s jinými názory, asertivitě a určité dávce nadhledu a stoickému klidu, pokud nemám den a náladu,tedy dávce sebezapření a práci s emocemi.

Díky řešení obecných otázek, které se týkají například toho, jaký by měl být učitel osobnost, se učíme formulovat naše myšlenky a názory.

Přestože nejde o klasický znalostní předmět, učí nás více, než by se mohlo zdát. Pokud jsem správně pochopila cíl semináře, měli bychom zdokonalit své soft-skills, což nejde jinak, než tréninkem a práci s lidmi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Za sebe bych ráda řekla, že tento předmět vnímám velice přínosně a naopak si myslím, že mu není kladen takový důraz jaký by měl dostat a je opomíjen. Přitom pomáhá všem studentům k tomu, aby se tzv. našli. Jde o interakce mezi jednotlivci, v rámci skupiny, kde se každý musí učit přizpůsobovat, zároveň se učí vyslovit nahlas svůj názor, nestydět se před ostatními,rozvíjí se empatie a pocit sounáležitosti a mnohé další. Obecně se dá říci, že je jakousi základní linkou pro rozvoj našeho vnímání sama sebe a naší existence v lidské společnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Perfektní předmět pro rozvoj osobnosti a komunikace. Nejklidnější chvíle ve škole zažívám při poznávání sebe a druhých v kroužku při osv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět, ve kterém student nalezne své silné a slabé stránky, zkrátka sám sebe. Pokud neznám sama sebe, nemůžu jít učit a poznávat ostatní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborný předmět. Byla to pro mě velká zkušenost. Bavilo mě to. Skvělý přístup vyučující.